Soesterbergsestraat 14
3768 EH Soest
T 035 602 90 45
F 035 609 05 12
E info@notarisvanveeren.nl





Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de notariële actualiteiten.


 

Notariskantoor Van Veeren adviseert en ondersteunt u bij al uw notariële zaken. Onze expertise en jarenlange ervaring strekt zich met name uit op de rechtsgebieden: erfrecht, huwelijksvermogensrecht, onroerendgoedrecht, estate planning en ondernemingsrecht, zoals het opmaken van uw testament, het opstellen van een algemene volmacht ("levenstestament"), voogdij-/bewindregeling, huwelijkse voorwaarden of samenlevingscontract, de aan- en verkoop van een woning, de hypotheekakte en het (fiscaal zo gunstig mogelijk) afwikkelen van de nalatenschap, maar ook het oprichten van een "Flex" B.V., vereniging of stichting en het verzorgen van een aandelenoverdracht.

Betrokken
Een woning kopen of verkopen? Gaat u trouwen of samenwonen? Heeft u vragen over erven of nalaten? Eigen bedrijf of startende ondernemer? Wie geeft u het vertrouwen? Wij verdiepen ons graag in uw situatie en uw specifieke verzoek, denken met u mee en "kijken verder" door het bieden van op maat gesneden oplossingen, communiceren hierover met u in begrijpelijke taal en zorgen ervoor dat uw wensen juridisch en fiscaal correct op papier worden gezet. Als notariskantoor hechten wij er grote waarde aan om met onze cliënten een goede band op te bouwen en te onderhouden.

Toegankelijk
Kiezen voor ons kantoor is kiezen voor helderheid, toegankelijkheid, een persoonlijke benadering en servicegerichte aanpak.

Betaalbaar
Wij hanteren gunstige, concurrerende en eerlijke tarieven in de juiste prijs/kwaliteit verhouding door gebruik te maken van een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten.

Vertrouwd
mr. W.M.E. van Veeren is na zijn grootvader en vader de 3e generatie notaris in Soest en daarmee een vertrouwde naam in het notariaat in Soest en omstreken

Bereikbaar
Ons kantoor is gevestigd in de voormalige Rabobank aan de Soesterbergsestraat 14 en is goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Er is ruime gratis parkeergelegenheid voor de deur (blauwe parkeerzone met parkeerschijf). Ook is er bij de deur een rolstoelopgang. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of een bezoek aan ons kantoor. U bent van harte welkom. Het eerste oriëntatiegesprek van maximaal 20 minuten is voor onze rekening en kost u dus niets. Wij staan graag voor u klaar. Het kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 's morgens 8.30 uur tot 12.30 uur en 's middags van 12.30 uur tot 17.00 uur en ook in de avonduren op afspraak.



Deze pagina printen